Alla <3-dag

Igår var det alla <3-dag som jag hopas alla vet ;)
Jag åkte till Amanda och lite senare drog vi vidare till eksjö och träffade Nina. Vi festade på hotellet. Det var kul, rätt sällskap osv men kanske fel ställe haha . Men vi hade kul !

Nu håller jag på att packa alla mina miljoner saker igen!! Det är mest kläder och smink och sånt. Det är t.o.m meer grejor nu eftersom jag har shoppat under månaden och jag drar med mig mer saker hemifrån som jag vill ha i lägenheten. Usch jag ser inte fram emot att bära alla 5 ( om inte mer ) tunga väskorna ! :S Jaha, hem till lähenheten igen efter en månad. Minns knappt hur det ser ut haha. Nästan så man saknar skolan lite , oherre fattar itne att jag just tänkte det dära haha nej men man saknar ju vissa människor osv.

jag blev nöjd emd slingorna jag gjorde ! Blev 5st. På sidorna typ. Det är snyggare än vad det låter det lovar jag hahah ;) Det kommer bild ! justde! Appropå det! :


testbild !

Nu funkar det änstligen att ladda upp bilder ! Ja men då kommer bilder inom snar framtid ! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0