victoria secret

Nu har mina avsnitt med skärgårdsdoktorn tagit slut och det är dags för
victoria secret fashion show 2009 som börjar vid 20.00!
Det får man inte missa, jag kommer sitta som klistrad framför tvn kan jag säga.



Imorgon är det nyårsafton och jag ska tillbringa den tillsammans med mina älskade tjejer(tyvärr inte nina, det är så synd! men jag tror hon kommer ha kalas kul i Göteborg)
Jag bara älskar nyårsafton, det är så mysigt! Här samlas alla lite innan tolvslaget och räknar ner, man brukar stå ut i kylan i flera timmar då det senare är dags för efterfest. Love it!
Kylan tycker jag inte om, men att träffa alla människor och bara umgås, det älskar jag.

Vad ska ni göra imorgon? nu när det blir nytt år och allt.

xoxo, Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0