Tranås

Idag när jag vaknade hade jag riktigt ont i armen! Detta är ju fan löjligt..

Mamma och jag åkte till Tranås och gick på stan. Fanns inte mycket för ungdomar där inte! Jag hittade ingenting men köpte julklapp till Emma.

Mamma drog mest med mig in i massor med inredningsbutiker. Sånt gillar inte jag men hon älskar det så jag hängde på utan att klaga hah.

Jag fick mamma att köpa en del kläder till sig själv för en gångs skull. Jag valde ut snygga festliga toppar och ett par byxor. Hon blev super het! Tack vare mig köpte hon en knallrosa siden topp. As fin men hon är inte så bekväm i den.

Oj klockan är snart 19.00 och jag har inte ätit idag än.. :S Jo frukost vid 9 men i alla fall. Konstigt nog är ja inte så hungrig. Aja bäst för hälsan att jag tar mig något att äta!

ciao!


Kommentarer
Postat av: jonna

Härligt att du hetar till morsan lite...brukar jag göra med min oxå emellanåt.Ser fram emot att se henne i denna rosa sidentopp...kanske till jul,vem vet?!

Kramar

2009-12-07 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0