strider mot mina egna åsikter

Hej hopp!

Idag tog jag det omtalade vaccinet ! Vilket är så sjukt. Jag tycker bara att media har förstorat upp det och att folk hetsar upp sig i onödan.

Jag tycker att vaccinet är en massa gifter och skit som har producerats hastigt utan direkt eftertanke. Senast idag sa jag att jag aldrig skulle spruta in den där skiten i mig!


såhär ser jag ut när jag är förbannad!


Vill de där uppe som styr att jag ska dö i svininfuelsan, jaha då får jag väl göra det då. Dock tog jag det för att mamma började tjura och hon har tjatat så länge nu.

Jag föll för grupptrycket men känner mig ändå jävligt feg som nu efteråt inte kan stå för det jag gjorde!

SVININFLUENSAN ÄR ETT LÖJLIGT PÅHITT!

Jag har JÄTTE ont i armen nu och är förbannad på mig själv.. lär ju dö utav sprutan haha....

Fan vad jag skämdes när jag stod i kön. Jag som har skrattat åt alla andra när de står där och fryser häcken av sig och är rädda för livet.





Nu är jag hemma hos mamma. Hon, mormor och jags kulle egentligen till jönköping och shoppa imon men mamma backar ju självklart ur i sista sekunden.

Det blir en lugn helg för min del.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

min kusin dog i svininfluensan.

2009-12-29 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0