nyårsafton!

Så var det sista dagen på 2009, känns otroligt bra:) Tiden går så snabbt, tycker ni inte det?
(idag är det nämligen 15 dagar kvar tills jag fyller 18! iiiiiih:D)

Klev upp ur sängen för en stund sen och nu sitter jag här med hårfärg i håret, va på tiden att jag färgade min bruna utväxt tänkte jag ;)
Idag är det en stressig dag, mycket som ska hinnas med på så kort tid som möjligt. Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till, men det klarar jag :) (hoppas jag!)
Nej, nu ska jag vandra ut i köket och göra mig frukost.
skriver senare!

En bild på oss tjejer från nyårsafton för två är sedan(nina, varför finns du inte med på några bilder?:o)

xoxo, Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0