julafton

Julafton var trevlig. Helt okej faktiskt.


min juloutfit (;

Nu är man i alla fall glad att den är över. Allt för mkt choklad,.. och allt för mkt släkt. Hah .



Jag har bestämt att nästa år ska jag göra något galet på julafton! Jag ska verkligen inte sitta hemma. Nej nej. Jag ska göra något som ingen förväntar sig på julafton. Vad vet jag inte. Men det märker vi haha.





Min brorson var jätte tuff i sin nya spiderman dräkt hahah! ;D


tomten på besök, ja


jonna (mor till min brorson), roland (plastfar), bror , Kerstin (faster) och mamma :)

Jag är jätte nöjd med det jag fick! Var bland annat, pengar, presentkort, smink, bok.. :)


Hoppas ni hade en bra och trevlig jul!


Kommentarer
Postat av: Danne

Åhh vad sö du va på julafton kunde inte jag ha fått dig i min julklapp ;)



kramar om..=)

2009-12-28 @ 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0