GOD JUL !

Nu har jag anlänt till huset på landet! Trevligt att vara hemma i allt juklstök.

Idag har jag ätit persisk mat. Jätte gott verkligen! Jag älskar andra kulturer och är jätte nyfiken på allt där ute i världen.

Imorgon är det julafton. Tycker som sagt inte att julafton är något att hetsa upp sig så för. Trots att snön ligger vit utanför känns det inte som att det är dagen före julafton. Vet inte varför men tiden går så sjukt fort. Känns som igår det var midsommar.

Jag vill ha nyår så jag kan bära min underbara klänning! :D


Ha en supertrevlig julafton nu! Jag ska gå in med en god inställning trots min åsikt.




ganska het bild... höhö

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad härligt att höra :D det är kalasbra här =) tack detsamma. GOD JUL PÅ DIG :D

2009-12-24 @ 11:38:56
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0