denna eviga stress

Nu har jag stressat färdigt, skulle åkt för länge sedan. Men som alltid dyker något upp så allt blir för senat, så himla typiskt!
Sitter och väntar på att Sandra ska komma och hämta upp mig så vi kan åka vidare till alla andra, är så sjukt taggad på att träffa alla och umgås :)
Det är dock inte alls kul att min pojkän sitter i en stuga i sälen och har gjort det alldeles för länge, saknar dig <3

Ska ha på mig ett par skor jag precis köpt, jag älskar dom! dock är dom inte lika sköna men vill man vara fin får man lida pin, eller?
Jag hoppas ni alla får en riktigt kul kväll, särskilt till nina som inte är med oss :( svikare, heh skoja bara!
har flera nyårslöften jag verkligen ska hålla detta året, får hoppas det går vägen bara. haha, brukar ju verkligen inte göra det :P


ett par av alla mina skor som jag fullständigt älskar, men enligt mig är jag för lång för att använda dom. Dom står mest här hemma, men jag har ju alltid något fint att titta på iaf ;)

xoxo, becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0