Ännu en söndag

Jaha nu har ännu en vecka gått..

Denna helgen har varit en riktig party helg! I fredags så förfestade vi ens tund hos linn, sedan gick vi vidare till erik och efter det in på utposten i Vetlanda. Kvällen var riktigt bra! Hade jätte kul, verkligen. Skulle inte dricka men det slutade med att jag gjorde det ändå.. hah

I går, Lördag, Så åkte jag hem till mamma och hann knappt innanför dörren innan jag var tvungen att göra mig klar för att åka till Anneberg ( där det händer haha ) . Evelina hade fest och även den kvällen var sjukt värd! Träffade massa gamla vänner som man inte sett på länge.

Slog i tinningen igår. Ramlade mot ett trägolv och linn tramlade över mitt huvud. Jag tuppade av ett tag. Fick tillbaka mitt medvetande när ja satt i soffan med massa armar runt mig. Herregud det kunde gått illa!

Vaknade idag med smärta över allt. Har stora blåmärken på hela kroppen. Bulor lite här och var... fet huvudvärk men det är helt enkelt smällar man får ta som min plastfar sa! HAHA .

Ikväll ska jag hem till lägenheten igen.

Två dagar kvar till jullov. GÖTT! Det behövs verkligen. Snart julafton med. Inte ett big fan av julafton men det är nått man får leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0