min konst = mitt inre

Jag har tecknat rätt mkt nu på sista tiden. Det är skönt att låta alla sina känslor komma ner på ett papper. Man känner sig fri efteråt och avslappnad. Jag försvinner in i en annan värld när jag ritar. Och det är konstig känsla man får när man vaknar upp och inser att man är tillbaka i verkligheten.

Här är några av de teckningra jga gjort..


Jag ritar mycket kvinnor eftersom jag själv är av det könet. Vilket gör att mina känslor som kommer ner på pappret blir kvinnor. Varje kvinna i mina teckningar är jag. Inte så att jga avbildar mig själv! Nej jag avbildar mitt inre. 
Jag tycker kvinnor är vackra och jag älska att teckna de mjuka formerna. Naket blir det för att dels det är vackert och för att när man är naken är man så avslöjande. Det är en känsla liksom. Så nu behöver inte inte tro att jag är som en sexgalen gammalgubbe (; haha


Kommentarer
Postat av: Jennie. diorderella

Gud vad du tecknar snyggt :O :)

2009-08-05 @ 23:34:17
Postat av: Nina

Tack så mkt gumman :)

2009-08-06 @ 02:24:02
URL: http://justapieceofme.blogg.se/
Postat av: ~ M I C H A E L A

jag gillar verkligen dina bilder! riktigt vakcra! :)

2009-08-11 @ 13:07:48
URL: http://fjoompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0