Bara för att det var alldeles för längesen jag skrev!

Hej allihopa ! Jag orkar inte med att blogga så mycket numera. Hinner inte och när jag hinner så är jag för lat för att ta tag i det. haha.
Men .. Britney konserten va grym! Mamma jag och far åkte upp till Stockholm och tog in på ett fint hotell. Vi shoppade på dagen. Jag köpte bland annat ett par snygga skor. 13,5cm klack och en vacker rosa klänning ! :D
På kvällen var ja spänd och nervös. Det var lång kö in till globen. När ja kom in och satte mig på min plats började jag hyperventilera , skaka och jag var yr. En snäll kvinna brevid frågade om ja mådde bra. Det fanns ju inte direkt något svar till den frågan.. så jag mumlade något vettigt och log. 
Konserten var spekatulär och enorm! Cirkuskonster av alla dess slag som var mycket imponerande! När Britney först visade sig skakade jag och började gråta.. Men inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Under hela konserten satt jag stel som en pinne, med öppen mun och ögon stora som pingisbollar. Hon var runt hundra meter ifrån mig och jag var världens lyckligaste tjej!
Efteråt åkte jag tillbaka till hotellet, beställde rumservice. Dyr mat, 300kr för en sallad. Men värt det. hah

Denna sommaren har varit kul så här långt! Men dock har ja inte gjort allt som jag skulle göra men det är inga problem, jag har hunnit med rätt mycket . Nu i helgen var jag på sävsjöfestivalen. Det var grymt kul! Mycket galna saker hände utan att gå in för mycket på det.
Denna veckan ska jag inte göra så mycket men till helgen drar jag till Göteborg och träffar Isak. Ska bli kul :)

Ha det så bra nu och jag ska försöka bättra mig med bloggandet ;) hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0