Playday, pff

Dagens outfit: svarta leggings, bruna chinos shorts, svart linne samt svart t-shirt över. En leopard sjal. Tänkte ta ett par fina höga skor men trodde vi skulle springa runt och hoppa idag så det blev fula tygskor till ;) Till skolan tog jag på mig en mörkgrön kavaj. 


Lekdagen (som lärarna kallade den) idag, var rätt kul. Vi skulle skapa något, en skulptur av något slag som visade gymnasieplanen. T.ex Elevernas rättigheter och skyldigheter osv. Rektorn själv skulle se ut en vinnare. Priset var såklart godis, så jag är glad att jag inte vann. Men han sa att våran grupp också vann men att vi skulle få ett specialpris. Så vi ska till hans kontor i nästa vecka ;) haha, jag är sjukt nyfiken på vad det kan vara. Linn skyller på att vi fjäskade i vår motivering. Vi var de enda som hade med att rekorn var ett stöd för eleverna. Men hur kul är det att bli jämförd med en gren ? haha aja det gick ju hem . ;D 


Efterskolan somnade jag direkt framför tvn. Vaknade med ett hopp efter 2h och kom på att det var dax att dra ut på en promenad. 

Några av de låtar jag lyssnar på när jag motionerar: 
Faktion - Maybe
All that remains - This calling
Chevelle - Straight Jacket Fashion
Burden of a day - Pt. 2 Sometimes they do / Isadora Ducan
Red - Out from under / shadows
Evans blue - Eclipsed
Hopes die last - Call me sick boy 

När jag var ute och gick så såg jag en kille som inte var mer än 13 år, högst. Såg han först bakifrån och sedan när jag såg hans ansikte blev jag så otroligt förvånad ! Han hade töjning i örat och ungefär 3 piercingar i ansiktet ! Vilken föräldrar låter din 13 åriga son ta hål i hela ansiktet. Han var väldigt söt och har verkligen förstört sig själv.. synd ! Missförstå mig inte , jag tycker om piercingar på rätt person ( har ju det själv (; ) men det får inte gå till överdrift! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0