Att bli sviken av någon nära gör ont men det går att leva med !

Breathe you out, breathe you in
You keep coming back to tell me
You're the one who could've been
In my eyes, see it oh so clear
It was long ago and far away but it never disappears

I try to put it in the past
Hold onto myself and don't look back


I don't wanna dream about
All the things that never were
Maybe I can live without
I don't wanna feel the pain
What good would it do me now
I'll get it all figured out
When I'm out from under


Let me feel the space between us growing deeper
And much darker everyday
Watch me now and I'll be someone new
My heart will be unbroken
It will open up for everyone but you

Even when I cross the line
It's like a lie I've told a thousand times


And part of me still believes when you say you're gonna stick around
And part of me still believes we can find a way to work it out
But I know that we tried everything we could try
So let's just say goodbye
Forever

Jag skriver inte allt här på bloggen. Vissa tänker: Hur kan hon skriva så personliga saker här. Jag skriver det för att jag vet att andra har varit med om det samma. Jag vet av egna erfarenheter att det är det en tröst att veta att någon har varit med om samma sak som en själv när något gör ont. Det underlättar att veta att någon känner likadant, att man inte är ensam. Jag tycker inte man ska vara tyst om sådanthär. Jag tycker fler borde öppna sig och berätta sin historia för världen!

Ni vet inte allt, och ni kommer inte få veta allt. Men ni vet i stora drag att nått inte stämmer mellan mig och min far.. eller hur? Att bli sviken och sårad av någon så nära..

ni unga flickor där ute som har varit med om något liknande. Ni vet hur det känns och ni vet nu att jag känner likadant. Skäms aldrig för något som inte är erat fel! Skyll inte på er själva för något som någon annan gjort! Va starka och våga visa världen vilka underbara människor ni är för det är ni värda! Ni är värda uppmärksamheten, omsorgen och kärleken som ni aldrig fick! Jag pratar inte om mig själv nu utan till alla er där ute som vet vad ja menar.

Jag kanske kan hjälpa någon där ute.. Vem vet. Jag vill dra mitt strå till stacken och visa er att ni inte är ensamma!
Jag skriver ner det för att det är skönt att få ur sig allt.. men jag publicerar det för de som är i samma sitvation som jag ska kunna må lite bättre. Hoppas jag har fått någon att förstå att även fast det gör så grymt ont så går det att lära sig att leva med det...



Kommentarer
Postat av: Anonym

heej ! jag är lite nyfiken på vad som har hänt.. eftersom jag har varit med om en väldigt jobbig familjegrej med ! fast typ ingen som jag har sagt det till... det är kanske lättare om det är någon som förstår !

2009-08-06 @ 21:46:31
Postat av: Nina

Hej! Det är väldigt få i mitt liv som vet exakt allt.. och jag berättar det bara för de närmaste.. men är det till hjälp för dig så får du gärna veta lite mer.. Och jag är en bra lyssnare med! Känner du för att prata med någon så är det bara adda min msn :) [email protected] . Ha det super bra ! :*

2009-08-06 @ 21:57:58
URL: http://justapieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0