Filmkväll


Idag efter skolan gick jag och Linn till max. Han lagade mat till oss! Och snart om även Anders och Tidblom. Efter att vi ätit den supergoda maten. Tack för den ! Så åkte vi till Anders och tittade på film.

 Ice age 3. Så jävla skön! hahha Den skulle jag kunna se flera gånger om! 


Sedan såg vi män som hatar kvinnor. Bra film men jobbig att se. Jag säger som Tidblom, det är en film man bara ser en gång.
Massor av våldatagade och mördande. Handlingen var riktigt bra dock! Det jobbigaste var scenen då man fick se tjejen bli våldtagen av gubben. Fy fan, jag kände hur jag mådde illa och gråten var i halsen! Tillslut kunde jag inte hålla inne det så jag började gråta och var tvugnen att springa in i ett annat rum och lugna ner mig lite innan jag gick ut till de andra igen. Usch  ! Det är nog bland det värsta som kan hända!

Väldigt bra och kul kväll ! Jag unnade mig lite popcorn, det var jag lätt värd som inte fuskat en endaste gång ! :) 


Jag har snygg tandborste ;) hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0