Bra dagar med becca !

Igår var jag och Becca i jönköping och shoppade. Jag köpte löshår och ett par grymma höga boots. LOVE !
Vi träffade två charmiga försäljare innan vi skulle hem, hm.. onödig fakta jag vet så jag tror jag sätter punkt där.
Väldigt bra dag !

Idag åkte jag och Becca till spexhult till hennes killes stuga, där hela killgänget väntade. Vi solade i det vackra vädret och killarna åkte vattenskidor. Jag och becca satte oss i varsin uppblåsbar ring och sån drog dev oss efter sig i den där motorbåten. Jag har fan aldrig haft roligare! Fy fan va kul! hahahh Vi skrattade så magen gjorde ont ! hah
Sedan när jag kom hem så satte jag igång att packa.. är inte riktigt klar än men tar de lite pö om pö. Jag ska ju till den underbara staden Göteborg imon och träffa Isak :D Har verkligen sett fram emot detta.
Imon kommer Rickard med bilen och hämtar upp mig halv 3, sedan bär det av. Jag kommer hem på söndag igen :)



haha fett bra fokus på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: linnsaknardig

KOM HEM NUUU DÅ!

2009-08-09 @ 15:48:13
Postat av: Stephanie

Hej Nina! Kolla i mina äldre inlägg, har skrivit mycket om hur jag gjort :)

2009-08-10 @ 16:32:44
URL: http://stephanieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0