Alldeles för mycket Nässjö..


Igår var jag, Sandra och Linn en sväng på stan och kollade läget mest. Becca skulle vara med men hon hade stängt av larmet i sömnen .. hahah klant! Gustaf kom förbi en stund, det va trevligt :) På kvällen koom alla tre tjejerna hem till mig i några timmar. Vi åt god mat och pratade och skrattade en hel del. 

Linn sov över och det blev en jädrans massa tjejsnack och bus. 

Idag skulle Becca klippa sig och jag och LInn bestämde oss för att följa med in till stan . Vi satte oss på elsis i några timmar och bara tjötade, hah. Det var kul! 

Imorgon blire mer Nässjö, pop i sommarnatt. På fredag ska jag packa alla tusen miljoner saker och kläder och på Lördag är det vättefesten i jönköping. Vi tjejer hade tänk att ta en hel ddag i jönköping och umgås. Vi har inte träffats så mycket nu på sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0