Solig lördag !

Oj fylle inlägg igår haha kul...

Har inte sovit mycket inatt, gick ner på stan för att köpa present till min älskade bror. Och så köpte jag en ögonbrynspenna och ett puder :) Gud va fint väder det är ute ! :D Är så sjukt trött, känns som om jag går runt i koma haha! ;S 
Gåragen var både bra och dålig. Men jag väljer att vara positiv och se det som en jävligt bra kväll ändå ! :D

Ville bara säga att jag vet vilka vänner jag kan lita på! Jag älskar dom och jag är så otroligt glad över att ha dom. Man skäms inte över sina vänner!; De orden gjorde mig varm. Sen att de finns falska människor, jotack det vet jag. Men jag vet som sagt vilka Jag kan lita på. Tack till er tjejer ! <33

Nu ska jag packa ner lite och sedan åka hem. Sitter och funderar på vad jag ska ta med mig, hm.. aja det märker vi !


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0