måste få skriva av mig lite.,

Jag har fastnat i ett litet dilemma,
Jag tycker om min kropp som den är och vill egentligen inte gå ner i vikt. Är stolt över mina kurvor osv.. men om jag ska göra glamourmodell jobb så måste jag gå ner i vikt.. Kommer aldrig tjäna stora stålar med denna kroppen...  Men vet ju inte om jag vill bli modell heller.. Asså gud vad svårt..Jag måste gå ner men vill inte. Idialet idagens samhälle är helt sjukt! Jag vill inte se ut så som alla tror att man ska se ut.  Men ska jag tjäna pengar på modellandet så måste jag ju. Funderar på att strunta i den karriären. Men känns så sjukt, det har alltid varit en dröm som jag har vetat aldrig kommer gå i uppyllelse, men nu när jag har chansen så tar jag den inte.? Blöööö, måste verkligen tänka på detta....

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nina!Du ska inte gå ner i vikt.Du e så jäkla snygg som du e.Om du ska bli modell ska du väl bli de på dina vilkor!Tänk på att kroppsidealet ändras oxå.

Titta bara på Marlyn Monroe:)

2009-04-20 @ 20:59:25
URL: http://jonnagrahns.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nä ett benrangel är aldrig snyggt vadfan :) var som du är :)

2009-04-21 @ 20:02:42
URL: http://diorderella.blogg.se/
Postat av: (؛ puɐႡɐs

Yeah yeah väldigt gulliga kommentarer, I've got to break it down for you that så ser dina vänner på dig men inte modellbranschen.. Gör som du känner bara du är beslutsam om det, enligt mig suger modelling.. Att det har varit din barndröm är inget du behöver ta hänsyn till när du väljer karriär.. Jag ville bli snickare..Lixom wtf?



Bli läkare ist :D

2009-04-26 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0