Glad Påsk ;D

Jag är så grymt stressad ! Imorgon ska jag upp vid klocka åtta och städa och tvätta och duscha och allt sånt, sedan ska jag till Amanda. Eftermiddagen kommer bli skön dock! Jag och Amanda ska verkligen ta hand om oss själva med ansiktsmask osv. Slummerparty hah. Men hur i hela friden ska jag hinna med allt jag måste göra på bara några timmar !?? :S

Jag känner hur stressad jag är! Har fått reda på en tråkig nyhet med, vilket gör att jag inte mår bra. Fy fan .. Har lipat en del nu, kanske på grund av stressen och denna nyhet.. Ja , förmodligen på grund av det!

Denna kvällen var jag på bio med Emma och hennes syster Frida. Vi gick på En shopoholics bekännelser. Den var bra. Jag kände igen mig så grymt mkt.:S Det är dock inte bra !

Har inte bloggar på några dagar nu. Men har så fullt upp hela tiden. Usch jag som trodde att lov var till för att vila, men nej ingen vila här inte !

fredag och lördag blir det bilmässan som sagt. Jag börjar verkligen känna av nervositeten nu! Och självklart har man fått en stor, röd lysande finne mitt emellan ögonbrynen :D Woohooo! Så perfekt ._.

Nej nu måste jag verkligen sova! Hoppas ni alla har en bra och lugn påsk (; :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0