Bilmässan på elmia 09

Liten sammanfatting om helgen !

Jag och amanda hade en mysig torsdagskväll. På fredags morgonen gick vi upp vid 06.00 och började fixa oss. Väl på stationen i Vetlanda komme rinte tåget och om det inte vore för Amandas mamma skulle vi nog missat tåget ifrån nässjö. Redan på tåget till Jönköping vad de två irländare som ville ta kort med oss.

Vi träffade killarna vi skulle jobba för och alla var super trevliga! Vi fick gå runt lite och visa upp oss och dela ut lappar samt stå vid deras monter och vara sociala. Vart vi en gick så var blickarna riktade mot oss. Häftig känsla. Massor med folk kom fram och ville ta kort med oss. Många smygtog biler på oss också. Vi fick även skriva ett par autografer, haha. Jag vill inte ens tänka på hur många sidor på nätet vi ligger ute på nu ;s . Det var mest killar som kom fram men även tjejer.(Men vi fick ju många bitch blickar från tjejer med). Det var killar i alla åldrar. De yngsta var runt 7 år kanske och de äldsta var nog nästan 60, haha. Fotografer ville ta kor tpå oss framför bilar. Och så fort vi städe oss och poserade så kom trettiotal fotografer och massor av "vanliga" som fotograferade. Jag har aldrig sett så många blixrar runt mig innan. Gud vad mycket det blev. Nästan för mkt! Vi fick några modellerbjudanden av fotografer också.,

Efter att vi jobbat gick vi till hotellrummet och fixade oss och sedan ut och åt på resturang. Killarna beställde in resturangens finaste vin. sedan gick vi in på slivers och festade VIP. Allt var gratis för mig och Amanda. De betalada allt, hotellet, mat , dryck, taxi... allt! Vi hade en riktigt kul kväll ! Sedan sov vi 3 h och när klockan ringde nästan morgon ville man inget hellre än att sova ! Gud var trötta vi var.

Det var samma visa på lördagen som det hade varit dagen innan. Många som ville fota med oss och på oss. Vi fick så grymt ont i fötterna efter klackskorna under dagen att vi tog av oss dom. Det värkte nått enormt ! Aldrig varit med om någon sådan smärta i fötterna. :S Går inte beskriva.

Sedan var det likadant som kvällen innan. Tillbaka till hotellet, Ut och äta, Festa på slivers. Vi skulle åka limousine men vi beslöt att inte göra det. Mest för våran smärta i fötterna.

Nästa morgon gick jag och Amanda upp och åt hotellfrukosten och sedan gick vi upp till rummet igen och sov. Sedan tog vi tåget hem. Bra helg men man var sjukt sliten!! Gud var det där tär på kroppen man hade ont över allt. (Har fortfarande ont!) och man var sjukt trött!

Jag känner att jag inte skulle klara av ett sånt här jobb för ofta. Det är sjukt påfrestande både för kroppen och för själen. Jag känner att jag inte har psyke för ett sånt här jobb på heltid. Vet inte om jag skulle kunna göra det igen. De ville ha oss nästa år igen men vi får se. Jag vet inte om jag pallar. Jo kankse nån gång då och då men inget seriöst. Det är inte så lätt som det ser ut !

 
jag i dräkten



På stationen i Vetlanda. Uppsminkade klockan 08.00 på morgonen hahah






På Elmia


Mandy



En trevlig brud vid namn Sussie & Mandy


party



Sådär jah, nu vet ni det. Och Time för mig att skriva en uppsats :(
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygga ni var :D!

2009-04-14 @ 21:00:10
URL: http://diorderella.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ingen fara :D thaanks :) nej de var så när jag köpte dem;) de finns på gina :)

2009-04-18 @ 00:26:33
URL: http://diorderella.blogg.se/
Postat av: Kim

jag blev fotad med er :D

2009-04-20 @ 19:27:55
Postat av: robban

hej jag undrar om du ville adda mig på msn robbanhenriksson@hotmal.com puss

2009-04-20 @ 22:10:05
Postat av: adam

damn you actually were the models :O your are just the sexiest ever ;) <3

2009-04-21 @ 10:43:57
Postat av: Anonym

asså shit va söt man kan vara, bloggen var riktigt rolig att läsa keep up the good work

2009-06-07 @ 00:38:23
Postat av: Rasse

Sexiga ni är :O

2011-04-28 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0