Lördags kvällen

Filmen igår var jätte bra! Den får en verkligen att tänka efter. Vad håller vi på med egentligen!? Vi förstör jorden med allt skräp och alla avgaser ! Alla borde se filmen och sedan skärpa sig ! Vi kan inte fortsätta såhär ! Filmen innehöll även kärlek, spänning och humor. Allt helt enkelt ! Den kunde varit lite längre, även om den höll på i nästan två timmar, kändes det som om man satt där i en halvtimme. Jag rekomenderar filmen absolut ! 



Efter filmen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men vi drog runt lite till lite alla möjliga människor. Vi gick även in på puben och kollade läget. (; Men det var inget folk där så vi drog. Sen hamnade vi hos några sköna typer som vi följde med till hotellet ! Då hade Emma och Michaelas bror dragit hem men enligt mig och Michaela var natten ung. Vi stod i kön till hotellet och var fett nervösa men in kom vi i alla fall ;) maha Det var riktigt kul där inne vill jag lova ! När det var slut gick jag och Michaela runt på stan och hade så jävla roligt ! Svårt att förklara vad vi gjorde men vi snackade med en massa människor i alla fall. Vid 4 gick vi hem och la oss och sov.

Riktigt bra lördag !

Nu sitter jag och degar som man vanligtvis gör på söndagar.
Just nu är sängen, Tv:n och datan mina bästa vänner ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0