lite smått sjuk tror jag .,

Ligger i min säng i den mörka lägenheten nu. Har legat här sen skolan slutade. Har sån fruktansvärd huvudvärk och ont i halsen har jag också. Fan kan ju inte bli sjuk nu, lagom till Turkiet och allt. Jag och linn skulle ut och gå idag med men det fick vi ställa in. Måste gå till skolan! Kommer ligga efter jätte mycket sedan efter turkiet så jag kan missa mer! Ingen dans imon dock. Och ingen nästa vecka... även där lär jag ligga efter! Hm drott imon, damn! men som tur är blev konditionstestet framstjutet en vecka mihi! ;D skulle aldrig orka springa 3,5 km eller vad det nu är. Speciellt inte om huvudvärken inte gått över. Ska snart lägga mig och sova. Är fett trött !
 






Puss på alla trogna läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0