Grattis till Tom och Bill ! <3

idag fyller min babe år och hans tvillingbror ! puss på dom och grattis ! Är hemma idag och firar lite (; snart drar jag tillbaka till nässjö.




jag har bestämt mig för att leva sundare! Jag har gått upp sens jag blev vegiterian som sagt. så nu ska jag gå ner i vikt ! men denna gången på ett hälsosamt sätt. jag gör det inte för att jag ska vara "smal" som i tidningar fuck that! jag gör det för att må bättre själv sen skiter jag fullständigt i vad andra säger och tycker. det är för min egen skull ingen annans ! sådet så. Ska inte äta sötsaker ! Så fråga ALDRIG om jag vill ha godis från eran godis påse osv . hjälp mig nu folk (; haha måste börja träna igen! börjar bli stel har inte dansat på hela sommaren, innan va jag as vig. Har problem med min fot kan knappt gå ibland ;S så ja kan typ inte träna .. sug min kuk! ska kolla upp de så jag kan börja träna.


JAG SAKNAR MAYA !

puss på folket ! :*

Kommentarer
Postat av: sebastian

Adda mig åp msn [email protected]! har aldrig sett en så snygg tjej i hela mitt livs ! och du kan skriva bra blogagr också:) jätte gullit om du addar den ;) puss hare

2008-09-18 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0