.,

yepp sjuk är jag allt ! Inte varit i skolan idag och det blir ingen skola på hela veckan. Idag på morgonen var Linn så otroligt snäll att hon var på apoteket och köpte halstabletter åt mig ! Så nu vill jag hem till mamma. Jobbit att ligga helt själv i lägenheten och ingen som tar hand om en. Så jag åker hem till ormaryd ikväll och stanna där tills vi åker på fredag. så jag har precis packat det jag ska ha med mig på fredag. Tror inte jag tar med mig datan hem så det här är sista inlägget på två veckor ! Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: linn

krya på dig hjärtat och ha världens bästa vecka i solen medans jag sitter hemma i regn och mörker... <3

2008-10-01 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0