ensamt

det är riktigt ensamt här i min lilla etta. Sitter ju bara här och har tråkigt, och så blir man ledsen för man har inget annat att göra än att deppa och tänka på ledsama saker. Palla ! Jag vill ha kul vara glad och ha sällskap framför allt ! Funderar på att skaffa mig ett litet husdjur.. men vem ska ta hand om den? Jag är sämst på sådant och är ju i skolan hela dagarna. Men nått litet då? som en hamster eller mus eller nått? det vore väl mysigt att ha nått pälsigt att kela lite med och prata med.. det har jag saknat att ha sens min katt pelle dog.. Jag saknar honom.. Usch nu får jag sluta vara emo och skaffa mig nått litet att ta hand om ! Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0