en del att se fram emot ,

Har precis kollat på idol. Har inte trean för tillfället så inget top model för mig ;S surt.. Innan idol var jag och Linn ute och tog en runda i vetlanda. powerwalk. Vi har bestämt att göra det varje dag nu hela nästa vecka! I alla fall måndag, tisdag och onsdag. På torsdag ska jag hem till ormaryd och sen på fredag drar jag till Turkiet! Det ska bli riktigt kul! Mina två bröder ska med och min äldstas sambo och barn ska med ! Det ska bli as kul! Men man börjar ju få lite panik efter att man lagt på sig lite ;S Det blir att träna varje dag nu hahah kommer nog inte hjälpa så mkt efter som att jag drar om en vecka men jag komemr nog känna mig snyggare i alla fall. Skulle behöva en bikini underdel med .. men det finns ju inte att köpa någonstans nu.

Imon ska jag till Hultsfred och festa med mina nya kamrater ! fun fun ! På lördag är det fest för min plastpappa som fyller 60. pretty old now haha .tyvärr blir det inte SPN för mig ;/ kan inte fatta att jag faktiskt missar årets största fest! Men det blir nog kul ändå ! Men det är fullt upp hela helgen för mig fan . ;D

ha det så gott underbara människor ! :*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Uhhhh :)

2008-10-01 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0