Hemma från Turkiet

Turkiet var hur bra som hälst i stort sätt :D . Jag blev ju jätte sjuk innan vi åkte men fick pencelin av läkarna så blev frisk redan första dagen där nere. Vädret var fint precis som önskat ! Dagarna gick emst åt att sola och bada sedan shoppa och öta ute på resturang på kvällarna och därimellan tog man ett par drinkar. :)



andra dagen regnade det dock. Men då gick jag och Jonna på turkiskt bad. Först fick vi sitta i en bastu, sedan jacuzzi, sen var det turkiska badet. Man fick lägga sig på nån stor kakel upphöjning och så masserade de oss med skum. riktigt skönt var det. efter det fick vi en ansiktsmask och som avslutning olje massage. Härligt! Sedan gjorde vi våra naglar fina hos en rysk kvinna som pker runt i hela världen och fixar andras naglar. En riktigt pyssla-om-sig-själv-dag eller snarare låta-andra-pyssla-om-mig-dag ;) Killarna tyckte att det turkiska badet lät bra så även de gjorde det dagen efter. Men då var det sol som vi tjejer kunde njuta av hah.


 såhär belv mina naglar! :D mamma och jonna gjorde fransk manikyr. hur fint som hälst!

Nej men sammanfattningsvis så var det en skön och riktigt rolig vecka ! :) Tror inte jag har glömt att nämna något viktigt ;S
Vill ni se mer bilder från resan ? checka då in min bilddagbok där har jag lagt in en del. http://kaulitzbabe.bilddagboken.se/        

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0