Behöver min skönhetssömn ju !

Jag är riktigt trött ! Inte sovit mycket de senaste dagarna och vatt igång som fan , i tisdags världens gympa lektion och sedan dansen ;S och innan idag vart det tufft med . usch jag behöver mer sömn! Så snart ska jag gå och lägga mig :) Och jag börjar bli så jävla förkyld also.. damn this men som sagt det brist på sömn som spökar lite. Imon ska jag la städa tror jag .. eller ja det ska jag ._. Palla.



Tappade min nyinköpta piercing idag när jag tvättade bort mitt smink!!!!!!!!! Hittar den inte så den hamnade säkert i handfatet och ner i avloppet ! :( Fan köpte den för två dar sen eller nått. jag vet någon som inte är på min sida ;S arggggg


GODNATT PÅ MINA SÖTA LÄSARE ! :*






Jag längtar till lör ! :D Emil har varit saknad

Kommentarer
Postat av: elin, sävsjö

va gullig du är (: kolla gärna min blogg (: !

2008-10-30 @ 09:52:35
URL: http://elinpenn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0