back in the game

hej folket! Jag har inte skrivit här på hur länge som hälst ;s ledsen över det men det har bara inte blivit av.

Jag har färgat underhåret svart och även några slingor svarta. Just nu är de mer ljusbruna, de har bleks grymt mycket. Och jag har börjat gå upp i vikt , men men så är det la man får la leva livet (; haha och så stor är jag inte så jag behöver bry mig anyway.
Nu är det bara 2 veckor kvar av skolan. Slutar nian nu då. Sorligt men ändå grymt skönt. Komma bort från skolan ett tag och få sommarlov. Underbart! Men kommer ju sakna alla. Den delen är rätt jobbig. Jag och Linn flyttar till vetlanda och skaffar lägenhet ihop. Det ska bli riktigt kul. Inget kvar inom skolarbeten and so on att göra. Nu är det i stort sätt bara chill.

Vi hade utklädningsdag den 22. Såhär såg jag ut:

image20
Dräkten är köpt på lustjakt.se
image21
strax innan fotograferingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0