Sweet sixteen party !

Sorry att detta kommer lite sent haha men jag har inte haft nått internet på ett tag och så har jag inite orkat xP , men här kommer det ;

14 Februari hade mina underbara vänner fixat en fest för mig för att jag har fyllt år :D Fyllde 7 feb :D . 16 nu ffs.
Jätte mysigt var det. Jag införskaffade mig en tiara (: . Mina vänner hade hyrt ett hus som festen skulle hållas i .  När jag kom innanför dörren stod de med välkomstdrinkar och tjöt i tutare eller vad det heter . Lite senare åt vi taccos :) . Sen fick ja världens godaste och finaste tårta som Becca hade gjort :D . ! Den var rosa as fiin med mitt favvo godis på :)
Sen kom folk o firade mig och vi hade skit kul :D ! Tack så mkt tjejor ! Och även ni andra som va söta och kom :) . Ni är bäst ! <3333333333333333
image13


Bästa alla <3-dag någonsin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0