meeeh ??? HJÄLP !:S

Mamma berättade att mina tokio hotel tröjor hade kommit ! :D  fan va glad ja blev !! när jag öppnade paketet märkte ja att det va fel grejor ! :S va fan ! det stod att det var till någon i finland . aha,  vad gör man då?. på tokio hotel sidan står det att mina grejor inte har skickats ut än. men tänk om det kommer till han i finland? . jag har skrivit till dom att vi fått fel paket o att jag undrar hur ja ska göra nu? men ingen har svarat. dåligt ju. vi ska ju inte behöva skicka det tillbaka o betala portot. vi ska ju inte betala för deras misstag!. Dåligt ju. men ja har bestämt mig att när det står på sidan att vårat är utskickat och det inte kommer så är det ju hos han i finland då spamar jag sönder sidan haha . jag vill ha mina grejer va fan :O ! . Men kommer grejerna så behåller jag båda paketen. de är redan betalade båda två. heheh .

Men vad ska jag göra ni som kan sånthär ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0