Lov nu då :D !

Igår hade jag Prov i historia, Andra världskriget ;S men det gick faktiskt väldigt bra (: . Gött att ha det gjort nu! Full fart mot lovet eller vad säger man  ;) . Sen efter skolan drog jag, becca, linn, evelina och maja till jönköping och shoppade ! As kul ! . Jag köpte ett par vita solglasögon från gina tricot och en gul spets bh från H&M . Måste spara pengar till stockholmsresan i april så jag köpte inte så mycket. sen när vi var på stationen och skulle ta tåget hem gick vi in på pressbyron och ja hittar TOKIO HOTEL BOKEN ! :O . Fan va glad jag blev ! så den köpte jag med . 149 kr . Sen fanns det en tidning där med för 40 kr med  7 JÄTTE stora postrar på tokio hotel . Dagen var bäst !

Tack folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0