stockholm!

28maj Nu har alla niorna varit i stockholm ! ( De som ville hänga med vill säga. ) Först var vi på museum sedan vart det shopping på stan ! Det är nu man börjar känna att man snart slutar! usch jag kommer sakna alla så mkt ! Vi hade riktigt roligt i alla fall :) Sandra stannade kvar med sin syster när vi andra åkte hem. Mycket bra dag vill jag lova !



Han i blått på bilden längst ner, Ekis, haha jag är skyldig honom en tjänst vill jag lova! Vi hade hört talas om att Filip Berg, han som spelar sebbe i hip hip hora skulle jobba på NK. Så vi drog dit vi tjejer,ekis och jensa. Och ja han var där. han jobbade på någon jeans avdelning för killar. vi ( jag ) var tvungen att snacka med han va fan så jag sa ursäkta skulle vi kunna få lite hjälp? Ekis fick lov att prova jeans haha stackarn! Filip berg är snygg!

vet inte vad jag mer ska säga, kinamaten vi åt va äcklig :S Varför åt vi inte sushi?

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0