nässjö, sävsjö, vrigstad ..,,

Igår vaknade jag klockan 12.00 tog en dusch och sminkade mig osv. Sen drog jag in till stan och gick och åt med Bevylin och Kajsa på cecil. Pratade skit och planerade när vi skulle åka till Danmark. vi kom dock inte fram till nått. :P ,
Sen tog jag tåget till Sävsjö. Gick till Maya. Kul att träffa henne igen. Det var ju ett tag sen. Vi hyrde film, köpte godis och myste. Snackade en del med hennes storasyster. Hon var jätte trevlig . Önskar dig all lycka med du vet vad mathilda! :/
Vi hade super mysigt och nu har vi precis vaknat. Idag ska vi ner till stan och shoppa haha . nej men vi ska kolla jeans och present till en speciell person (:

Idag ska Bellan pierca tungan :D Hon fick tillslut av sin mamma ;O Kul för henne ! Jag och Maya ska till henne sen och sova där tror jag. Jag älskar livet här ! Puss på er tjejor <3

Idag är det tis, alltså ska Linn opereras idag ;/ 15:15 var det va? Jag kommer tänka på dig ! <33333333 Lycka till . Jag tycker alla kan skänka en tanke till Linn idag :)

nej nu ska jag se vad Maya har för sig SES :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0