Midsommar

 
Min midsommar outfit med familjen bestod av ett par svarta jeans, Ett svart linne, en lila skjorta och ett brett svart skärp i midjan. Och håret uoppsatt i en toffs. Min kvälls outfit var ett par ljusa söndriga jeans, ett svart hängande linne och nån slags virkatnät ;S kort kofta endast över armarna haha svårt att förklara ;S !

Wuuhhaaa

förra året var jag med familjen i hult, movänta ._. jag var tvungen att gå och lägga mig klockan 10 i husvagnen ! Usch mina kompisar var ute och festade. Men i år blev det fest må ni tro !
Först var jag med familjen och åt and so on. (: mys . sen drog jag till Solberga och festade hos pelle. Kul som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0