Fredag den 13

Skolavslutning! Fy fan !

såhär såg min klänning ut ; den köpte jag i stockholm (:
 

Så sorligt ! Alla grät som aldrig förr. Kommer sakna alla så otroligt mkt ! De tre bästa åren i mitt liv va fan ! Norråsa <3 Men ändå så jävla skönt att komma därifrån. usch jag vet varken ut eller in. Är både glad och ledsen. men mest ledsen tror jag. Nu flyttar alla inclusive jag själv. Till Vetlanda med linn! det ska bli skoj i o f s. Höjt mina betyg så kommer nog in på linjen jag drömt om i hela mitt liv :D ! Så jävla gött ! Hoppas va fan .

Lite creds till oss i 9E som klarat av att gå i den klassen (; haha lärarnas mardröm! Fan Puss på er alla ! ;'(


Vissa kommer man kankse aldrig mer träffa.....


 


Tjejer,  ni är bäst ! <33



:'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0