.

Igår köpte jag ett par nya jeans och en stor, egentligen kill t-shirt,  svart med en gitarr på eller nått. Den tänkte jag ha till ett par taits eller så. Sen var jag och Maya och köpte present till Bellan som fyller år på söndag. Hon fick en tungpiercingstav med en rosa diamant på. Varsin ros av oss, en vit och en röd och var sitt kort av oss med (: Hoppas hon blev nöjd och glad.

Hennes tung piercing var as snygg! :



Hon Kan inte äta annat än nyponsoppa stackarn ;/

Vi gick och la oss vid halv 12 typ för att Bellan skulle upp och jobba tidigt. Jag och Maya kunde inte somna haha så vi låg och skrattade hela tiden tills Bellan blev sur och vi fick sova på nedervåningen på soffan. .. haha Vi somnade nog inte föräns klockan var halv 4 . Sen kom Bellan och hoppade på oss och drog av oss täckena när hon kom hem från jobbet vid 12.00 ._. TRÖÖÖÖTT
Ska nog sova här en natt till.

på fredag ska Becca och kankse Maya pierca tungan ! så jag måste joina ! & på Måndag drar jag till stockholm och stannar där till tors :) Sen om jag är ensam hemma den helgen så blire tjejpaartaaaaj ;)


puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0