letar lägenhet,

Jaha nu har Linn hittat en etta i Vetlanda. Kul för henne men mindre kul för mig. hah, får lite panik ångest! Jag måste hitta någon och det är fort, men det är ju inte så lätt när det inte finns några ! Jag och linn var i vetlanda för några dagar sen och skulle gå på visning men då när vi kom dit så sa mäklaren att han redan hyrt ut båda ettorna. Men ändå var det vi som hade ringt först! Sånt blir jag så jä'vla lack på! Han hade ju inte ring oss eller nått så vi åkte i onödan och tog ledigt från jobb o allting. IDIOT ,Fan med... Äh jag får leta viodare inget mer med det

Har funderat på att välja jönköping i stället för vetlanda när det gäller gymnasium men det blir nog vetlanda. men är inte hundra än..



 
Jätte gammal bild på mig och linn, 4 maj 07 ! xD

Kommentarer
Postat av: linn

letar som faen åt dig :*

söt bild!

2008-07-20 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0