hej då för ett tag

nu är det bara en dag kvar av jobbet ! Kommer sakna att träffa frida varje dag och att få se det ögongodis jag spanat in also varje dag, haha (; men jag överlever . ;P

har precis duschat och packat lite till sävsjö festivalen som är imon och lördag ! Ska bli riktigt kul! Det var förra året på sävsjö festivalen som jag och bellan var för första gången! och det va första gången jag träffade maya as well . :D Vi ska tälta 5 tjejer i ett 3 manna tält. men äh det är bara mysigt ! ;D

På måndag bär det av till oskarshamn med Linn, bev, och förhoppningsvis bca ! Vi var där förra året men då va fanny med och vi hade så jävla kul! haha , skillnaden från förra året är att vi ska ut och segla nu istället för att bara bo på båten i en vecka. Vi ska till öland osv.Två killar som vi träffade där sist ska segla åt oss. :)   
när jag kommer hem händer nått som jag längtar till men mer info om det senare (; hehe

puss på folket !:* I know you will miss me (;




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette det godiset då? :)

2008-08-01 @ 15:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0