.

Snart ska jag ut och övningsköra igen,
sen ska jag till min bror. Skulle hjälpa till med nått vet inte vad det vad.

Rätt kul dag på jobbet idag i alla fall. Hände en massa lite små roliga saker.  (; Hade bla vattenkrig, fick massa gödnings medel i håret and so on .. inte fullt så kul men men tog en dusch och nu är ja back on track (; Riktigt varm dag ! Man önskade hela tiden att man kunde ligga hemma och sola istället för att jobba men vi är ju ute nästan hela tiden så har fått lite av en bränna men bara på armarna, ansiktet, lite av ryggen och uringningen förståss. Jaja jag ska inte klaga. As gött med sommar. Ätligen !
Btw så jobbar jag bara en vecka till nu :D
'

:*



 
jag & Bror min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0