Stockholm <3

Denna helgen har jag spenderat i vår kära huvudstad !. Tog ledigt från skolan på fredagen och begav mig ner med x2000. Bosatte mig på scandic hotell i södermalm och sen var det stan som gällde :) myste mig runt där bland stockholmsgator och njöt av att dra in luften av stress, bilar och fullpackat med folk. Trivdes till 1000 ! Jag kände mig hemma, passade in . Köpte Tokio Hotels skiva Scream ! :D , och de efterlängtade rosa jeansen ! & Ett T-halsband som jag så länge viljat ha ! ( stands 4 TOM ;) ) sen senare på kvällen var det bara att byta om och ta taxin ner till Cirkusen för att gå på Rivierans guldgossar. När jag klev in där fick jag en sådandär underbar känsla igen! Något utöver det vanliga. Och där i ett hörn stod Christer Sjögren :O haha inte för att jag tycker om han såe men det är fan coolt . Ingen annan kände igen honom men det gjorde jag . Jag gick fram till honom och fråhade efter hans autograf (x . Han, hans fru och hans kompisar så myckett förvånade ut ! haha de hade la inte väntat sig en 16åring komma fram till han + att det är nog inte så märkvädigt för de som bor där uppe att se en kändis :P. Teatern va as skön xP . Robert Gustavsson är fan underbar ! heheh, .

Nästa dag vaknade jag tidigt. Gick ner och åt frukost. Mums på hotellfrukost ;D . Sen hälsade jag på några vänner där uppe . På eftermmiddagen drog jag till Globen för att se DIF vs. LHC . Gick förbi Hovet, då pirrade det som fan i magen bara av att se Hovet ! 3 April ! <33333 var det ända jag kunde tänka på för stunden !. Har varit i Globen tidigare ett antal gånger men det var ett tag sen. Det känns mycket mindre än vad det är när man väl sitter där inne men tar man en titt upp ser man att det är nog inte så litet. xP Vi hade lindsköpingsklacken precis bakom oss och de är ju inte precis kända för att bete sig bra och huvsat ! Usch det var hemskt! Idioter rent ut sagt !!. Men de blev utslängda haha ;) . Tack gode gud för det . Det var en snygging i klacken haha men han var et svin som de andra. x) . Matchen slutade 6-0.
På kvällen åt jag på resturang. När jag var på väg dit gick et förbi fyra tyska killar och visslade på mig och sa saker som sciesse och sådant xD haha ,sen när jag komme rin på resturangen o har satt mig vänder jag mig om hör tyska någonstans bakom mig. Och där sitter de :O haha fan va pinsamt !. men så är det (; . Satt och lyyssnade på deras prat hela tiden ! Tyska är sexigt fan! Vill påpeka att 2 av dem var snygga haha .
Gick hem till hotellet. Njöt av stockholmskvällens svala vindar. Satte mig en stund vid datan när jag var framme.

Upp & Hoppa Ut & Shoppa !
Tog tunnelbanan ner till centrum. Gick en runda eller två. Skulle ju sätta i löshår så gick igenom hela drottninggatan från nummer 1 till 100 för att komma till den affären och så är det stängd !:S fan va sur jag blev men sånt är livet,  får la ta och beställa från internet (: som tur är finns ju butiken där med.
Efter en lång dag med spring  drog jag ner till centralen och satte mig på x2000 hem . satt själv så platsen brevid mig var ledig. de ropade ut att alla platser var sålda. Usch vem skulle jag få sitta igemte nu då... ;S Kankse en gammal tant som luktar illa elelr ett jobbigt litet barn elelr något sådant. Sen lite längre bort kommer en kille i 18 års åldern. Shiieeet tänkte jag :O. Och gissa vad han sätter siig??? ! Igemte mig ! oh mein gott typ. Han hade en bärbar data med sig och han satte sig och kollade på film. vi sa inte så mycket till varnadra inte mer än några ord men ändå :D WUUUUHAAA !

Hemma  :D
Härlig helg med upplevelser man inte glömmer :) . Stockholm är lätt en stad jag ska flytta till ! Den är bäst ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0