plugg, plugg, plugg...

Idag är jag hemma från skolan. Orkade inte gå idag. var så otroligt trött på morgonen så bestämde mig för att gå och lägga mig igen. Har franska tills imon ;/ . Typ 60 glosor och massor med annat. Jag hatar franska det är så svårt. Pallar inte. men måste gå till skolan imon, får la försöka plugga lite, måste se till att få lite bättre betyg nu! annars kommer jag aldrig kunna komma in på den linjen jag vill. Usch och fy på alla krav man har nu. Och snart har vi nationellaproven också. Jobbigt, men så är livet I guess.
Ibland måste man ta en pause från allt, thats it.
Hoppas så att jag kommer in i Vetlanda ! I så fall ska jag och Linn flytta dit till en lägenhet. Fan va gött det kommer bli ! Och ingen franska ! :D haha . & massor med snygga byggkillar xP LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0