Nu är mina tröjor beställda :D !

Skoldagen gick fort idag, skönt. Även kvällen har gått fort, trist nog. Bäst att inte dra ut nu i helgen då pga av stormen ! :S . Fan, jag som skulle till sävsjö till maysan . <3 Blir inget med det även om hon envisas med att komma . Så blir att sitta inne och mysa dessa lediga dagar. Måndag studiedag. Massa soova ! det är fan det bästa som finns ! Har oftast svårt att sova på nätterna. vet inte varför riktigt men somnar bara inte. Så när jag väl somnar är det skönt att sova hela dagen xP . När det är skola så sover jag bara 3,4 timmar per natt ;S. Vilket leder till huvudvärk varjedag. Aja jag ska inte klaga det finns dom som inte sover några timmar alls. poor people, för sova är bästbästbäst !


Nu har jag beställt Tokio Hotel tröjor från internet :D. Ska ha på mig dom den 3 April då jag ska till Hovet med Bellan :D. Längtar sönder ! Jag & Bellan th fans nr 1 xD .

Beställde dessa:

image6

image7

Nej nu ska jag ta och lägga mig till rätta och nöta sönder One Tree Hill (:
Det är en underbar serie fan !
Man blir så tagen, helt sjukt !.

Godnatt folk & Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: TRASHBABE@bdb

Heej du kanske känner igen mig från bdb :) trashbabe! hihi, iaf ditt hår är skit snyggt !
och dom svarta tokio hotel tröjorna, vart köpte du dom och för hur mkt? tack för svar

2008-03-14 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0