Lame Day.

Idag var jag hemma från skolan för att städa mitt rum ;S xP .För min mamma vet att jag inte hade städat mitt rum annars. Plus hade inte haft tid. Tror inte precis jag städar på en helgdag !:S. Gick upp kl. 11.00 gick ner satte mig en stund och kollade på tv. Sen tog jag förnuftet till fånga och gick upp för att städa mitt rum. Tror inte riktigt ni vill veta hur det såg ut. Jag stod länge och bara tittade. Visste inte vart jag skulle börja. Men började sedan med att sortera alla kläder som låg på golvet, på stolar och över lampor. sen flöt det på rätt bra. Var klar ungefär kl. 14.30 kanske. usch städa är det värsta som finns ! Speciellt mitt rum. för det blir alltid så otroligt stökigt snabbt att man inte orkar. så det tar oftast lång tid mellan gångerna som jag städar rummet. Och ibland får jag även ta hjälp av Linn & Becca eller mamma och ibland t.om mormor för att det är så mkt att göra och för att det ska bli något gjort. xP . Blää på att vara duktig ! . Lär lätt fixa nån som städar åt mig när jag blir vuxen ! Tro inte att jag tänker göra det ;S xD .


image5   <------- Bilden är tagen vid ett annat tillfälle.
Om ni tycker det ser stökigt ut på bilden så är det inget emot hur det såg ut innan idag !


Nu sitter jag hos min bror och är barnvakt med mamma åt hans son. Melvin är nog det ända barnet som jag älskar ! Usch och fy på barn ! jag ska då aldrig skaffa några. De bara skriker, luktar illa och spyr :S .
Imorgon ska jag till skolan. Thank god it's friday !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0