tisdagen var massa mys !

I tidags var Emil här som bestämt :) Miih, vad glad jag blev av att se han. Slängde mig i hans armar!  Vi tittade på I am legend. Fett bra film. Lite läskig dock. :P Sen på onsdags morgonen var jag tvugen att gå till skolan och när jag kom hem så hade han bäddat, lagt mina kläder lite fint och diskat innan han gått (A) har inte jag världens bästa pojkvän? :) hihi. 
Sen gick jag och Linn hem till henne och lagade lite mat och kollade på bonde söker fru.
Idag ska jag packa allt som behövs till lovet. Ska hem till mamma imon så i stort sätt ska allt jag äger ner i resväskan. Palla, kommer bli tungt!



btw: jag behöver ny väska ;S min är helt förstörd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0