jag ska då alltid ställa till det , .

I lördags åkte familjen till Rydaholm till några vänner. Det var kul(: vi åt julbord på en resturang och mös till film osv. På söndagen åkte vi hemmåt och konstigt mog går det alltid fortare hem ;S förstår mig inte pådet. Jag stannade i sävsjö och mamma åkte hem. Gick till Emil och på kvällen gick vi ut och gick en stund och vi träffade Bellan och Maya :D äntligen! Det hade jag väntat på ! Sen gick vi hem och tittade på Titanic. Jag lipade och han skrattade. :P Nu är jag hemma igen och kom precis på att jag inte ringt och sjukanmält mig till skolan idag :S damn! Ogiltig frånvaro ;S ooops. äh det var ju ingen i skolan idag i alla fall. herregud. vetlanda kommun, skärp er! För er som är intresserade så är jag fett sugen på glass (A) heh



Förlåt! Jag vet inte vad som flög i mig! Jag tror ja tvekar för du är för bra för att vara sann. ;/ Prata med mig, snälla.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0