Torsdag

Seg dag i skolan ;S tycker verkligen inte om torsdagar vi har i stort sätt 40 lektioner! Man klarar av dagen för att man vet att snart är det helg. Efter skolan blev det andra bullar dock, jag och Linn drog till maxi och hadlade massor med grejer, jag köpte bla en locktång :) När vi kom hem åt vi varma mackor och kollade på film. Sen gick jag och solade efter det gick vi tillbaka hem till mig och bakade pepparkakor som vi ska ha med oss till klassen på onsdag. haha fan va kul vi hade! xD Vi hade ingen kavel så vi tog en saftkanna efter att vi försökt använda allt som fanns med att banka. haha sen hade vi inga formar heller, vi gjorde egna med en kniv. Helt sjuka grejer! Gäller ju att ha fantasi (; folk kommer nog undra va fan det är för nått, vi gjorde bla, ett öra, en ballong, tomtes socka, en rumpa, ett kellokspacket, men vi gjorde inga gubbar eller stjärnor och bara ett hjärta och en eller två granar haha inte så mycket jul över det hela :P men vadå, hur gött är inte det? Vi satte på massor med sköna jullåtar med techno stil. Och vi har en hel deg kvar, så det blir bak imon med :) haha Imon blire lucia i skolan, och bygg treorna sitter två rader framför oss heheheh (;

 




 

och nu är det 5 dagar kvar tills jag får träffa Emil igen ! :D  <3


Kommentarer
Postat av: den bästa

hahahahha helt sjukt! vi äger och anne-lie kommer få den bästa överraskningen på ons ;D;D va sköna vi är!

2008-12-11 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0