söndag

Gick upp 08.30 och fixade mig, tog sedan tåget in till Nässjö. Där mötte jag upp Fanny och tillsammans begav vi oss till Pigalle. Dans uppvisningen gick bra :) På första föreställningen var det knappt någon där men på andra var det knökafullt. Efter Umgicks jag, linn och becca lite. Fan vad jag har saknat Bca :* . På tåget hem till Vetlanda sätter linn på sig en sjal som en slöja/påskkärring typ :S hahaha . Det var massor med folk på tåget och linn drar bak allt hår hon har och satte på sig den dära saken. xD Jag höll på att dö ! Alla bara stirrade på henne och mannen brevid såg rädd ut. Hon lovade att ha den på sig enda tills vi kom innanför hennes dörr. haha och hon höll vad hon lovade. Herregud snacka om att folk trodde hon var dum i huvudet. men hur gött är inte det? x) Sen drog vi hem till min lägenhet en sväng och fixade lite, drack varm o'boy, och sedan gick vi och la oss kvart i 12. Lång men jävligt bra dag. 


På tisdag kommer Emil ! :D :*


Kommentarer
Postat av: muzzzzlim

helt tokigt hihihihihih

2008-12-15 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0