shopping gör en inte gladare i längden

Idag gick jag upp tidigt för vi skulle till jönköping. Så på A6 sprang jag runt som en iller och skulle köpa skor. det blev 4 par (A) as snygga . (kommer bilder senare) och ett par svarta taits, jag är kär i mina skor! Ett par är 2 nummer förstora men köpte dem bara för att jag tyckte om dem och för att jag trodde jag skulle känna mig bättre dåe. men nej, det hjälpte inte. ;/ faan att detta skulle hända nu. just nu! vill bara gråta, dagen innan julafton. Lyckat! Imon blire att sätta på sig ett fejk leende och sprida glädje även om jag skriker inombords. Vill ha dig här nu och en lång tid framöver ! Du gör ett misstag! helvete :'( .
När vi kommit hem från jkpg så städade vi. Det måste man ju göra nu till jul. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Tills vidare vill jag önska er alla en God Jul :D :*




































damn !





I remember when
we kissed
I still feel it on my lips
I remember the simple things
I remember till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is goodbye

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0