Lördag- ingen vila alls

Igår var linn här och vi kollade på idol finalen. Kevin är nog bättre än Alice men jag vet inte vem jag tyckte skulle vinna. Struntade egentligen i vilket men ändå pumpade mitt hjärta fortare än vanligt när de skule säga vinnaren.

Idag vaknade jag och Linn vid 10 ungefär. Eftersom vi somnade vid 00.00 igår så sov vi inte så länge. Sed drog hon iväg till nässjö, medans jag sitter kvar här med massor att göra. :S . Idag ska jag, tvätta, diska, städa ( plocka undan, dammsuga, torka golv osv...) sola, öva dans, duscha.. en hel del skulle jag vilja påstå! Så inget festande för mig ikväll, men hoppas att jag får träffa Bellan och Maya nu när de ändå är i vetlanda :) .

btw: Dansuppvisning på pigalle i nässjö imon; söndag 14/12 vid 13.00 och en vid 15.30. 40 kr inträde för vuxna över 16. Kom inte :) heheh.

nej nuska jag ner och ta ner tvätten jag tvätta igår och sätta på en ny maskin... damn, jag vill inte växa upp :(


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0